Program > Dizajn

matalicrasset

Predavanje: Matali Crasset

dizajn | predavanje

Crasset smatra dizajn istraživanjem, radeći sa neustaljene pozicije dok ujedno i ispunjava dnevne obaveze i traga za budućim scenarijom. Sa ujedno znalačkim i naivnim pogledom na svet, ispituje očiglednost kodova kako bi sebi olakšala razbijanje ovih veza.  Kao njen simboličan posao, fokusiran na gostoprimstvo, „Quand Jim monte à Paris“ (Kad Džim ode u Pariz), zasnovan je na jedva vizuelnoj i svesnoj percepciji kojom ona izmišlja novu vezu sa svakodnevnim prostorom i stvarima.

Tododesign_Campeggi_Matali_Crasset_Self-made_seat_07

Njeni predlozi nikad nisu za jednostavno poboljšanje onoga što već postoji nego, bez užurbanosti, služe da razviju tipoloije koje su struktuirane oko principa poput modularnosti, principa međupovezane mreže, itd. Rad koji Crasset proizvodi se vrti oko traganja za novim procesima koordinacije i za formulacijom novih logika u životu. Ovo definiše kao pratnju ka savremenom. Uvek u potrazi za novim teritorijama koje može da istraži, sarađuje sa eklektičnim svetovima, od zanata do elektronske muzike, od tekstilne industrije do poštene trgovine, realizujući projekte u scenografiji, stvaranju nameštaja, arhitekturi, grafici, saradnji sa umetnicima kao što je Peter Halley, sa mladim kompanijama koje prave nameštaj, kao i sa opštinama i zajednicama.

matalicrasset_gourdsfamily12

Francuski gosti, Matali Crasset i Antoine Aubinais su deo segmenta Mikser razgovori, ali oni takođe učestvuju u nekoliko radionica, debata i sastanaka koji se odigravaju tokom festivala.

www.matalicrasset.com

Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on Google+
10/06/2016
18:00 - 19:00 H

Učesnici

  • matali-crasset-58020-03

    Matali Crasset

    Matali Crasset je rođena 1965. godine Chalons, u regionu Champagne, Francuska. Živi i radi u Parizu. Crasset smatra dizajn nekakvim istraživanjem, radeći sa neustaljene pozicije dok ujedno i ispunjava dnevne obaveze i traga za budućim scenarijom. Sa ujedno znalačkim i naivnim pogledom na svet, ispituje očiglednost kodova kako bi sebi olakšala razbijanje ovih veza.  Kao njen simboličan posao, fokusiran na gostoprimnosti, „Quand Jim monte à Paris“ (Kad Džim ode u Pariz), zasnovan je na jedva vizuelnoj i svesnoj percepciji kojom ona izmišlja novu vezu sa svakodnevnim prostorom i stvarima.

    Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on Google+