A Lunch In Quarantine Characterized by Texthermeneutical failures

Prvo, razvio sam koncept da umetnički reflektujem i snimam zatvorenu komornu predstavu kao brehtovski „Huis Clos“ između policajca i demonstranta u vanrednom stanju kod kuće, kuće ili kućne kancelarije. Ponekad su bliski, ponekad su stranci u moćnom lingvističkom spektaklu eksponencijalnog rasta i skupljanja složenih činjenica u jednostavna objašnjenja. Odnos dvoje ljudi u emotivnom dijalogu kao odraz globalne krize postaje test u uslovima karantina. 

Jos Diegel

Inspirisan sredstvima situacionizma i letrizma Jos Diegel igra, zabavlja i bavi se društveno-političkim i normativno-narativnim strukturama i razume svoju veselu, a-disciplinarnu eksperimentalnu nauku u pregovaranju i kreiranju koncepata i projekata sa video-artom i instalacijama, novo mediji, analogni i digitalni film, slikarstvo, performans, rvanje i pozorište. Živi i radi u Lajpcigu i Ofenbahu. Umetnik se bavi i samostalnim i grupnim radom i predaje umetničke predmete i o filmu odraslima, deci i mladima u umetničkim školama, letnjim akademijama, umetničkim udruženjima. Njegovi raznovrsni projekti, performansi, video radovi i umetnička dela predstavljeni su na festivalima, prostorima i u galerijama u Frankfurtu, Berlinu, Bozenu, Hamburgu, Bonu, Lajpcigu, Desauu, Drezdenu, Amsterdamu, Beču, Salcburgu, Gracu, Cirihu, Atini, Parizu. , Klermon Feran, Nova Gorica, Plovdiv, Rim, Trapani, San Francisko, Njujork, Detroit, Torens, Šerbruk, Šangaj i nagrađivan je serverskim grantovima, rezidencijama i nagradama za svoje projekte.