I LAB YOU

Nalazimo se u laboratoriji ispunjenoj složenostima i misterijama sveta. Jedna laboratorija gleda kroz mikroskop na ove radove, govoreći glasno, ponavljajući pitanja i izvodeći eksperimente, pokušavajući da razume ili generiše nova pitanja. Sve poruke su skrivene unutar radova, neke su čitljive a druge ne. Kroz ovu priču glavna tema na kojoj radim u ovom projektu je samo vreme, postojeće i stvoreno. Ima autobiografsku izmišljenu strukturu. Priča čitljiva kroz moj život sa današnjim pitanjima i predmetima, snovima i svakodnevnim pričama. Ludi laboratorijski radnik koji pokušava da postavi pitanja o samom vremenu u svojoj potrazi koristi Arkanum (eliksir, skriveno znanje, itd.). Ova tajna tečnost deluje kao spojnica za sve njih, baš kao vreme, ali u čvrstom S. obliku. 

Ogledalo ogledalo na zidu ko je … od svih njih? 

Može li rečenica biti nacrt stvarnosti? 

Da li je od 2012. prošlo 17 godina? 

Da li odgovori nemaju oznaku zato što je pitanja imaju za njih? 

Da li je problem odložen? 

Kako to da dva dolaze sa 3 slova? 

Zašto nisam razmislio pre nego što sam pucao? 

Vještica godina vojske? 

Da li se čini da to traje? 

Može li fotografija poslužiti nepostojećim vezama, baš kao slika? 

Koliko sada ima na fotografiji? 

Photograph; fosilizovano vreme? 

Da li putovanje kroz vreme počinje teleskopom? 

Šta vas povezuje sa ogacom? 

Da li bi se slobodan objekat mogao zavesti? 

Da li se od mene očekuje da budem anti? 

Ia da bir meteor dusse gonlume? 

Koliko si plav? 

Da li je internet slobodan samo od pravca u svemiru? 

Da li je večni entitet ujednačen za ništavost? 

Nerođeno/neizgovoreno pismo? 

Kıvılcım S. Güngörün

Kıvılcım S. Güngörün je samodokumentarni umetnik koji je diplomirao na Univerzitetskoj fotografiji Izmir Dokuz Eilul. Kroz trilogiju ulični portret-priroda, Kıvılcım stvara dela tako što ih vezuje jedna za drugu kroz različite transformacije i akumulira/slaže. Osim što su zasnovani na analognoj fotografiji, kombinuju kolažne radove koristeći različite digitalne elemente sa ličnostima i situacijama koje su snimili u svom životu. Uz pronađene predmete koje koriste zajedno sa fotografijama, oni smatraju foto-instalacijske asocijacije tako što svoje fikcije ugrađuju u celinu.