Zamajac za održivi biznis je panel koji preispitujući očito tešku i pandemijom usporenu godinu, traži nove i unapređene prakse i poslovne strategije. Jesmo li se dovoljno uplašili da je apokalipsa pred vratima da bi nepovratno zavrteli točak održivog razvoja? Da li je koronavirus pomogao da primetimo da bez održivog upravljanja ljudima i resursima nema ni održivog biznisa? Hoće li posle epidemije sve biti isto, ili ćemo kao društvo uspeti da revitalizujemo nove/stare vrednosti? Sad kad smo se prisetili da je zdravlje najveće bogastvo šta ćemo uraditi po tom pitanju? Može li pandemija da bude zamajac za održivi biznis ili će tome pre doprineti protesti ekoloških aktivista. Razmišljamo li dovoljno o budućnosti naše dece dok samo budno pratimo realizaciju godišnjih ciljeva u poslovanju? Da li je privreda u Srbiji spremna za novo doba i generaciju Z koja dolazi sa pitanjem – Kakav nam svet ostavljate? I ko će da objasni domaćim biznismenima da nas istorija evolucije uči da preživljavaju oni koji se najbolje adaptiraju na promene?

Panelisti:

Branimir Brkljač, osnivač Terra Panonica, Mokrin House 

Dejan Turk, izvršni direktor A1

Ronald Seeliger, generalni direktor Hemofarm grupe

Vladislav Lalić, izvršni direktor i partner, GoodFaith Strategic Advisory

Moderator:

Anđelko Trpković, izvršni direktor Publicis Groupe Adriatic

MIKSER TALKS

26. Maj

13:20-14:20

team_image
Branimir Brkljač
osnivač Terra Panonica, Mokrin House

team_image
Dejan Turk
izvršni director A1

team_image
Ronald Seeliger
generalni direktor Hemofarm grupe

team_image
Vladislav Lalić
izvršni direktor i partner, GoodFaith Strategic Advisory

team_image
Anđelko Trpković
izvršni direktor Publicis Groupe Adriatic