Tokom pandemije Covid 19 iskusili smo nedostatak kulturno-umetničkih dešavanja u namenskim prostorima galerija i scenskih dvorana, ali i značajno uvećanje raznolikosti digitalnih sadržaja. Akteri u kulturi i umetnosti nastojali su da održe kontakte sa publikom i saradnicima kroz različite oblike digitalizacije svojih uobičajenih aktivnosti, pa su se tako razvili alternativni modeli umetničkog prikazivanja, i to u formi digitalnih galerija i digitalnih umetničkih projekata, prodaja dela na Internetu, ali i digitalna distribucija i streaming. Kakvi još izazovi predstoje svetu umetnosti u budućnosti? Šta može da očekuje publika, a šta stvaraoci? Da li umetnička produkcija i tržište postaju slobodniji, neposredniji i dostupniji ili, naprotiv, postaju sve više zavisni od kapitala i igre velikih brojeva? Da li umetničko stvaralaštvo i iskustvo umetnosti postaju ličniji i individualniji ili naprotiv depersonalizovani i otuđeni?